مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-15فرهنگي

«شنای پروانه» از تعادل خارج شده است


یک منتقد سینما با بیان اینکه شنای پروانه از تعادل خارج شده است، گفت: شنای پروانه میان رویکرد تجربه و شخصیت شناسی، فردی و فرا فردی نوسان دارد و میان این که یک فیلم سرگرم کننده یا آموزنده باشد و رسالت اجتماعی داشته باشد نیز در نوسان است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک منتقد سینما با بیان اینکه شنای پروانه از تعادل خارج شده است، گفت: شنای پروانه میان رویکرد تجربه و شخصیت شناسی، فردی و فرا فردی نوسان دارد و میان این که یک فیلم سرگرم کننده یا آموزنده باشد و رسالت اجتماعی داشته باشد نیز در نوسان است.

کاظم کلانتری در نشست اکران و نقد و بررسی فیلم شنای پروانه که شامگاه گذشته توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم محمد کارت و فیلم شنای پروانه نمونه خوبی برای طرح این پرسش است که آیا یک اثر هنری و سینمایی می تواند واقعیت را بازنمایی کند یا خیر.

هنگامی که به سینمای هالیوود نگاه می کنیم، نمی توانیم متوجه شویم که واقعیت کشور آمریکا چیست، اما می توانیم بفهمیم آمریکایی ها خودشیفته هستند.

همین طور وقتی سینمای بالیوود را نگاه می کنیم، نمی توانیم از واقعیت جامعه و فرهنگ کشور هند به درک درستی برسیم، اما می توانیم متوجه شویم که هندی ها رفتارشان اغراق آمیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شنای پروانه» از تعادل خارج شده است

«شنای پروانه» از تعادل خارج شده است