مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-15اجتماعي

دردسر بزرگ اپلیکیشن های آزمون ساز


رییس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه در این روزها ارزیابی دانش آموزان از طریق برگزاری آزمون آنلاین روندی رو به افزایش دارد، گفت: برای جلوگیری از آسیب ها و تهدیدات موجود، - ایسنا/کرمان رییس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه در این روزها ارزیابی دانش آموزان از طریق برگزاری آزمون آنلاین روندی رو به افزایش دارد، گفت: برای جلوگیری از آسیب ها و تهدیدات موجود، دانش آموزان و معلمان تمام فعالیت درسی خود را از طریق سایت ها و با اپلیکیشن های رسمی و معتبر انجام دهند.

سرهنگ امین یادگار نژاد در تشریح این خبر گفت: متاسفانه برخی از معلمان برای ارزیابی دانش آموزان از اپلیکیشن های آزمون ساز جعلی استفاده می کنند و اقدام به ارسال و دریافت تمرینات و آزمون های ارزیابی در این اپلیکیشن ها می کنند، لذا در دام کلاهبردارن سایبری گرفتار می شوند.

وی افزود: افراد سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی و به خصوص در شبکه های اجتماعی اقدام به تبلیغ و ارائه اپلیکیشن های متنوع با کاربردهایی جذاب و مختلف کرده و سعی دارند اعتماد کاربران در فضای مجازی را جلب کنند.

یادگار نژاد ادامه داد: این در حالی است که با دانلود و نصب این اپلیکیشن های اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی تلفن همراه یا سیستم های کاربران به سرقت می رود و ممکن است اطلاعاتی نظیر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر بزرگ اپلیکیشن های آزمون ساز

دردسر بزرگ اپلیکیشن های آزمون ساز