مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-15سياسي

باید بخش آبخیزداری تقویت و سدهای کوچک در استان اصفهان ایجاد شود


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: از خروجی آب شهرستان ها می توانیم آب مورد نیاز استان در بخش های مختلف را بهتر تأمین کنیم، پس باید بخش آبخیزداری تقویت و سدهای کوچک و به صرفه در استان ایجاد شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: از خروجی آب شهرستان ها می توانیم آب مورد نیاز استان در بخش های مختلف را بهتر تأمین کنیم، پس باید بخش آبخیزداری تقویت و سدهای کوچک و به صرفه در استان ایجاد شود.

اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا درباره عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به استان اصفهان به منظور تأمین آب بخش صنعت، اظهار کرد: با توجه به مسیر طولانی انتقال آب از خلیج فارس و هزینه هایی که برای انتقال آب می شود بهتر بود که از کوتاه ترین مسیر برای این منظور استفاده می کردیم، اما با توجه به اینکه صنایع اصفهان جز صنایع مادر هستند و قطعاً آب بری زیادی هم دارند بهتر است که از آب شرب برای صنعت استفاده نشود.

وی افزود: باید صنایع را به روزتر می کردیم تا آب بری کمتری داشته باشند و اگر امروز این هزینه ای که برای انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان اختصاص داده ایم را صرف تکنولوژی صنایع مادر کرده بودیم نتیجه بهتری می گرفتیم، اما در کل این عملیات انتقال یک حرکت مثبت است که امیدواریم نتیجه مثبتی در شرایط آبی استان اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید بخش آبخیزداری تقویت و سدهای کوچک در استان اصفهان ایجاد شود

باید بخش آبخیزداری تقویت و سدهای کوچک در استان اصفهان ایجاد شود