مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-15سياسي

فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکتی همه جانبه است


فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکتی همه جانبه در میان همه اقشار و استفاده از ابزارهای روز است، فرهنگ نماز باید از بدو دوران کودکی ترویج یابد و دانشگاه و محیط های کاری باید به گونه ای باشد که باور نماز را تثبیت کند.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکتی همه جانبه در میان همه اقشار و استفاده از ابزارهای روز است، فرهنگ نماز باید از بدو دوران کودکی ترویج یابد و دانشگاه و محیط های کاری باید به گونه ای باشد که باور نماز را تثبیت کند.

سیدعلی آقازاده روز دوشنبه 25 اسفند در ششمین اجلاس سراسری نماز در استان مرکزی اظهار کرد: در میان نعمت های بزرگ الهی که هیچکس قادر به شمارش آنها نیست، برخی برجستگی ها ارزشمند هستند که اهل تامل را به شگفتی وامی دارند و از جمله جذابترین این نعم شگفتی ساز، نماز است، خداوند این نعمت بزرگ را به ما هدیه داده که با آن جان خود را پالایش کرده و خود را از گناهان دور کنیم و بدین وسیله امنیت و سلامت روانی و رهایی از چالش های ستیزگرانه و نشاط را نصیب سازیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع این دوره از اجلاس نماز پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد است، افزود: پیوند اینها می تواند در نهادینه کردن فرهنگ نماز و ترویج سبک زندگی اسلامی و ارتقای معرفت دینی تاثیر و نقش بسزایی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکتی همه جانبه است

فرهنگ سازی نماز نیازمند حرکتی همه جانبه است