مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-15سياسي

توزیع 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه 50 هزار بسته معیشتی در قالب طرح دست های مهربانی=ایران مهربان بین خانواده های ایتام و نیازمندان در شیراز توزیع می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه 50 هزار بسته معیشتی در قالب طرح "دست های مهربانی=ایران مهربان" بین خانواده های ایتام و نیازمندان در شیراز توزیع می شود.

محمد بذرافشان ظهر یکشنبه 25 اسفند در آیین توزیع بسته های معیشتی که در محل مجتمع فرهنگی آیت الله ربانی انجام شد، بیان کرد: توزیع این سری از بسته های معیشتی طی اقدام مشترک بین کمیته امداد و اوقاف فارس با هدف دستگیری از نیازمندان به ویژه ایتام با توزیع 50 هزار بسته معیشتی انجام می شود.

بذرافشان افزود: همچنان تا پیش از تحویل سال جدید، مردم نیک اندیش فارس می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و 380 مرکز نیکوکاری در استان در این امر خیر سهیم شوند.

او ابراز امیدواری کرد که همانند سال گذشته خیرین عنایت ویژه به خانواده های نیازمند داشته باشند و گفت: برای تهیه این مرحله از بسته های معیشتی از ظرفیت خیرین خارج از کشور هم استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز

توزیع 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز