مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-15پزشكي

فعالیت بدنی در روزهای کرونایی ضروری است


یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و متخصص بیماری های عفونی تاکید کرد که در روزهای شیوع کرونا، انجام فعالیت های بدنی برای پیشگیری از بروز بیماری های ناشی از کم تحرکی و بی تحرکی، - ایسنا/فارس یک عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و متخصص بیماری های عفونی تاکید کرد که در روزهای شیوع کرونا، انجام فعالیت های بدنی برای پیشگیری از بروز بیماری های ناشی از کم تحرکی و بی تحرکی، ضرورت دارد.

دکتر اورنگ ایلامی دوشنبه 25 اسفند در یک کارگاه مَجازی گفت: با بروز پاندمی کووید-19، امکان ابتلا به بیماری های غیرواگیر به دلیل تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و افزایش مدت زمان حضور در خانه و کاهش تحرک های جسمی، بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه ورزش و حرکت های بدنی مناسب به ویژه برای افرادیکه زمان زیادی را در خانه هستند، برای حفظ سلامت جسمی، ضروریست، گفت: ورزش و انجام فعالیت های بدنی متعادل می تواند در شرایط همه گیری کرونا به افراد در کاهش اضطراب و افسردگی کمک کنند.

این پزشک متخصص بیماری های عفونی خاطرنشان کرد که انجام فعالیت های بدنی و فیزیکی متعادل، منجر به حفظ سلامت جسم و ذهن افراد شده و آنان را در برابر ویروس کرونا، مقاوم خواهد کرد.

بیماری های ناشی از کم تحرکی و بی تحرکی ایلامی با اشاره به اینکه بی تحرکی جسمانی یا نداشتن فعالیت بدنی منظم، چهارمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بدنی در روزهای کرونایی ضروری است

فعالیت بدنی در روزهای کرونایی ضروری است