مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-15سياسي

واکنش متفاوت باهنر به ماجرای درگیری لفظی احمدی نژاد و حدادعادل


در مجلسی از آقای حداد سوال کرده اند که آیا آقای احمدی نژاد می اید یا نه و ایشان اظهارنظر کرده و گفته اند بنا بر مسائل و تجربیاتی شاید شورای نگهبان ایشان را تایید صلاحیت نکند و این حرف آقای احمدی نژاد را عصبانی کرد و حرف هایی در فضای مجازی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ برنا نوشت: محمدرضا باهنر ، دبیرکل مجمع اسلامی مهندسین، به عنوان یکی از وزنه های تاثیرگذار در جریان اصولگرایی در رابطه با ائتلاف اصولگرایان معتقد است، رقابت وقتی شفاف می شود که ثبت نام صورت بگیرد این شاید بدان معناست که تکلیف جریان اصولگرایی با صندوق رای 1400 و کاندیدا ها هنوز حتی در بین خودشان مشخص نیست و تعدد آرا بازهم این جریان را به دردسر انداخته است.

مشروح گفت و گو به شرح زیر است: امروز شورای وحدت آمادگی دارد تا کاندیدا خود را معرفی کند، ولی در این بین جبهه پایداری هنوز اعلام آمادگی نکرده است و این مساله محل سوال است.

دعوای بین شورای وحدت و شورای ائتلاف و اینکه می گویند جامعتین به طور خاص می خواهد میزبانی کند چه تحلیلی دارد؟ ما در کشور به سه چهار حزب فراگیر که جامع باشند نیاز داریم.

اگر آن نباشد در هر انتخاباتی جریان های مختلف باید برای رسیدن به وحدت مذاکره و تعامل کنند و رفت و آمد داشته باشند و جامعه اصولگرایی از این مساله مستثنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش متفاوت باهنر به ماجرای درگیری لفظی احمدی نژاد و حدادعادل

واکنش متفاوت باهنر به ماجرای درگیری لفظی احمدی نژاد و حدادعادل