مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-15پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / دوشنبه 25 اسفند 99


طبق اعلام وزارت بهداشت، 13 شهرستان استان خوزستان و شهر گچساران در وضعیت قرمز، 31 شهرستان در وضعیت نارنجی، 252 شهرستان زرد و 154 شهرستان در وضعیت آبی هستند و سفر به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزارت بهداشت آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای کشور را اعلام کرد که بر این اساس ورود به 9 استان ممنوع شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ورود به استان های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، فارس، اصفهان، قم، هرمزگان، جزایر کیش و قشم و بوشهر ممنوع است.

رنگ بندی کرونایی شهرها براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، 13 شهرستان استان خوزستان و شهر گچساران در وضعیت قرمز، 31 شهرستان در وضعیت نارنجی، 252 شهرستان زرد و 154 شهرستان در وضعیت آبی هستند و سفر به شهرهای قرمز و نارنجی و خروج از این شهرها ممنوع است.

فهرست شهرهای قرمز کرونا اکنون 13 شهر استان خوزستان شامل شهرهای آبادان، امیدیه، اندیمشک، اهواز، ایذه، بندر ماهشهر، بهبهان، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون و مسجد سلیمان و نیز شهر گچساران از استان کهگیلویه و بویر احمد ( در مجموع 14 شهر) در وضعیت قرمز قرار دارند.

فهرست شهرهای نارنجی کرونا همچنین 31 شهر شامل ارومیه، اشنویه، خوی، ماکو، نقده در استان آذربایجان غربی، شهرضا در استان اصفهان، باغ ملک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / دوشنبه 25 اسفند 99

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / دوشنبه 25 اسفند 99