مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-15اقتصادي

ضرورت پیاده سازی اکوسیستم خلاقیت و نوآوری در صنایع آذربایجان شرقی


معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی بر ضرورت پیاده سازی اکوسیستم خلاقیت و نوآوری در صنایع مهم استان مثل کفش، - لوازم خانگی و حوزه سلامت تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، پرویز محمدزاده پیش از ظهر امروز در جلسه مدل سازی اکوسیستم فناوری در حوزه سلامت گفت: خلاقیت و نوآوری مقوله اصلی توسعه جوامع به شمار می رود و جامعه ای توسعه خواهد یافت که نوآوری در آن جریان داشته باشد.

وی نوآوری را محرک اصلی رشد اقتصادی و توسعه اجتماعی در کشورهای مختلف خواند و افزود: نوآوری برای شرکت ها و کشورها بسیار حیاتی بوده و می تواند بسترهای رقابت مندی بنگاه های اقتصادی و کسب و کارها را در عرصه های ملی و بین المللی مهیا سازد.

محمدزاده با بیان اینکه وارد شدن به کسب و کارهای سلامت بسیار سخت بوده و دانش فنی زیادی می طلبد ادامه داد: باید با تنظیم مناسب قوانین و مقررات و جلوگیری از انحصار گرایی ضمن صیانت و ارتقا سلامت مردم، فضای رقابتی را در این عرصه ارتقا دهیم.

معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان کرد: اگر قوانین و مقررات در این عرصه به خوبی تنظیم نشود موجبات ایجاد انحصار و کاهش رفاه اجتماعی را فراهم خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پیاده سازی اکوسیستم خلاقیت و نوآوری در صنایع آذربایجان شرقی

ضرورت پیاده سازی اکوسیستم خلاقیت و نوآوری در صنایع آذربایجان شرقی