مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-15سياسي

پس از دو دهه بازار سنتی تاکستان بازگشایی شد


پس از دو دهه با پیگیری دستگاه قضا و برگزاری جلسات متعدد با مسوولان شهر، فاز اول بازار سنتی تاکستان افتتاح شد و در مراحل بعد فاز دوم و سوم افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی، دادستان تاکستان در رابطه با حل مشکل بازار سنتی تاکستان، اظهار داشت: مشکل بازار سنتی تاکستان مشکل دو دههء تاکستان بوده است، ریاست کل دادگستری استان از باب حقوق عامه دستوری صادر کردند تا نسبت به پیگیری امور مربوط به این بازار و بازگشایی آن اقدام شود.

وی افزود: مشکل مربوط به دو فاز متصل بین فاز یک و دو بود که با ورود دستگاه قضایی و برگزاری جلسات متعدد با شهردار، اعضای شورای شهرتاکستان و هیئت امنای بازار شاهد افتتاح فاز اول بودیم  و در مراحل بعد فاز دوم و سوم افتتاح خواهد شد.

رجبی ضمن انتقاد از شهرداران سابق تاکستان گفت: نزدیک به بیست سال است که بازار سنتی تاکستان بلااستفاده مانده است و 16  شهردار تاکستان جابجا شدند و هیچ اتفاق خاصی در این خصوص صورت نگرفته بود.

وی با بیان این که، دستورالعمل ریاست قوه قضاییه از باب ترک فعل در این مورد، قطعا جاری و حاکم است افزود: نسبت به پیگیری ترک فعل در رابطه با بازار سنتی تاکستان، اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از دو دهه بازار سنتی تاکستان بازگشایی شد

پس از دو دهه بازار سنتی تاکستان بازگشایی شد