مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 18:052021-03-15پزشكي

وزارت بهداشت: احتمال تغییر رنگ بندی شهرها در نوروز وجود دارد


وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت رنگ بندی رسمی شهرهای کشور را بر اساس خطر پذیری کرونا اعلام و تاکید کرد: با توجه به تغییر روند مبتلایان ممکن است این رنگ بندی در طول تعطیلات نوروز تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 9 شهرستان در وضعیت قرمز (خیلی پر خطر)، 31 شهرستان نارنجی ( پر خطر)، 295 شهرستان زرد ( خطر متوسط) و 113 شهرستان آبی هستند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون در استان خوزستان و شهر گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

همچنین شهرهای خاتم در استان یزد، نهاوند در استان همدان، بندر خمیر در استان هرمزگان، خمین در استان مرکزی، درود و پلدختر در استان لرستان، دیوان دره در استان کردستان، زرین دشت و ارسنجان در استان فارس، مسجد سلیمان، شادگان، دشت آزادگان، خرمشهر، بهبهان، باوی، باغملک، ایذه، اندیمشک، امیدیه، در استان خوزستان، سامان در استان چهار محال و بختیاری، گناوه و کنگان و دیلم در استان بوشهر، دهلران در استان ایلام، گلپایگان در استان اصفهان، نقده و ماکو ، چایپاره و ارومیه در استان آذربایجان غربی، عجب شیر و سراب در استان آذربایجان شرقی در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: احتمال تغییر رنگ بندی شهرها در نوروز وجود دارد

وزارت بهداشت: احتمال تغییر رنگ بندی شهرها در نوروز وجود دارد