مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 18:252021-03-15سياسي

ثبت نام 82 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر سنندج


تاکنون تعداد 94 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 84 نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، 4 نفر برای شهر حسین آباد و 6 نفر برای شهر شویشه ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یحیی نظری شامگاه امروز در سومین جلسه شورای اداری سنندج و آیین معارفه خود در سنندج، با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای شهر و انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه از 19 اسفند امسال ثبت نام کاندیداهای شوراهای شهر و روستا آغاز شده است و اکنون نیز در مرحله ثبت نام قرار داریم اظهارکرد: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا تا فردا 26 اسفند فرصت ثبت نام دارند.

وی یادآورشد: فرایند انتخابات مشخص است و مقدمات ثبت نام فراهم شده است، افراد اصلح و توانمند در مسایل شهری می توانند در این انتخابات ثبت نام کنند.

فرماندار جدید سنندج گفت: تاکنون تعداد 94 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 84 نفر در حوزه انتخابی شهر سنندج، 4 نفر برای شهر حسین آباد و 6 نفر برای شهر شویشه ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام محدود به زمان اداری نیست بلکه کاندیداها می توانند ، دفاتر پیشخوان و سیستم خانگی ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 82 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر سنندج

ثبت نام 82 نفر برای کاندیداتوری شورای شهر سنندج