مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-16اقتصادي

هیاهوی بازار شب عید در تبریز و بی توجهی به شیوع کرونا


این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کرونای جهش یافته است، ویروسی که در 28 استان کشور شناسایی شده و همچنان در حال گردش است، اما کم نیستند افرادی که بدون توجه به زنگ خطر کرونای انگلیسی و پیک های بعدی کرونا، - ایسنا/آذربایجان شرقی این روزها همه جا صحبت از جولان ویروس کرونای جهش یافته است، ویروسی که در 28 استان کشور شناسایی شده و همچنان در حال گردش است، اما کم نیستند افرادی که بدون توجه به زنگ خطر کرونای انگلیسی و پیک های بعدی کرونا، در حال گشت و گزارها و خرید عید هستند.

درحالی که آمار فوتی ها روند کاهشی دارد، اما با عادی انگاری و رعایت نکردن فاصله اجتماعی نگرانی هایی در این رابطه وجود دارد، به طوری که استفاده از مواد ضدعفونی کننده، ماسک، شیلد و دستکش به عادتی برای همه تبدیل شده و حتی مغازه ها هم دستگاه ضدعفونی کننده قرار داده و با اطمینان خاطر به کار خود ادامه می دهند، اما دوری از ازدحام و قرار نگرفتن در میان جمعیت هنوز هم آنگونه که باید جدی گرفته نشده است.

از سویی هیاهوی بازار شب عید و از سویی کاهش حساسیت مردم نسبت به این ویروس، مراکز شهر را تبدیل به منبعی برای انتقال ویروس کرونا کرده است.

به محض اعلام کاهش مبتلایان و آمار مرگ و میر، عده ای عادی انگاری کرده و این در حالی است که سیما سادات لاری ، سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاهوی بازار شب عید در تبریز و بی توجهی به شیوع کرونا

هیاهوی بازار شب عید در تبریز و بی توجهی به شیوع کرونا