مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 04:402021-03-16سياسي

روسای ادارات و دستگاه های دولتی از حضور در مجالس تبلیغاتی پرهیز کنند


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس قانون، استفاده از امکانات دستگاه های دولتی در روند انتخابات به نفع کاندیدای خاص ممنوع بوده و روسای ادارات و دستگاه اای دولتی استان نیز باید از حضور در مجالس تبلیغاتی پرهیز کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس قانون، استفاده از امکانات دستگاه های دولتی در روند انتخابات به نفع کاندیدای خاص ممنوع بوده و روسای ادارات و دستگاه اای دولتی استان نیز باید از حضور در مجالس تبلیغاتی پرهیز کنند.

موسی خلیل الهی در سومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان، با بیان این که حفظ امنیت و برگزاری سالم و پرشور انتخابات، اولویت دستگاه قضایی است، اظهار کرد: به منظور پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در همه شهرستان ها تعیین شده است.

وی بیان کرد: دادستان های شهرستان های استان باید دستورات لازم را برای پیشگیری از تخلفات احتمالی به دستگاه ها و ادارات اعلام کنند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی در خصوص موضوع انتخاب اعضای هیئت های اجرایی و نظارت، خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری انتخابات سالم، انتخاب افراد صالح و دارای شاخصه های مورد نظر در هیئت های اجرایی و نظارت باید به صورت ویژه توجه و دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای ادارات و دستگاه های دولتی از حضور در مجالس تبلیغاتی پرهیز کنند

روسای ادارات و دستگاه های دولتی از حضور در مجالس تبلیغاتی پرهیز کنند