مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-16بين الملل

با پهپادهای اسراییلی نمی توان یهودیان قفقاز را پای صندوق کشاند


هیچ زمان موفقیت پهپادها در قره باغ نمی تواند مشکلات معیشتی و حداقل حقوق شهروندی یهودیان قفقاز را که ساکن در فلسطین اشغالی هستند را تامین کند.

- "هیچ زمان موفقیت پهپادها در قره باغ نمی تواند مشکلات معیشتی و حداقل حقوق شهروندی یهودیان قفقاز را که ساکن در فلسطین اشغالی هستند را تامین کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقداد حسنی، کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی در قفقاز، طی یادداشتی اظهار داشت: در انتخابات قبلی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی یادآور شدیم که در سرزمینهای اشغالی یهودیان قفقاز با یهودیان اتیوپی و مراکش در یک سطح طبقه بندی می شود و تبعیض های اجتماعی آشکار نسبت به آنان وجود دارد، قفقازیهای دیوانه یک جمله کاربردی در ادبیات کوچه بازاری صهیونیستهای ساکن در سرزمین فلسطین است.

و همچنین گفتیم که: یهودیان قفقاز به دلیل هراس اجتماعی ، ناهنجاریهای محیط و مشکلات معیشتی مشارکت اندکی در امور سیاسی دارند و مردمان این جامعه شناخت و دغدغه سیاسی کمتری نسبت به دیگر یهودیان دارند و این موارد در افراد به اصطلاح خواص و سیاسیون آنها نیز قابل مشاهده است و رجال سیاسی جامعه قفقازی خود هیچ زمان جریان ساز نبوده اند و همواره بر موج دولتهای گوناگون در حرکت هستند و با ترفندهای مختلف عده ای از یهودیان قفقاز را برای پیشبرد مقاصد احزاب صهیونیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پهپادهای اسراییلی نمی توان یهودیان قفقاز را پای صندوق کشاند

با پهپادهای اسراییلی نمی توان یهودیان قفقاز را پای صندوق کشاند