مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-16اقتصادي

بیش از 46 هزار میلیارد ریال خسارت گردشگری خراسان رضوی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از خسارت بیش از 46 هزار میلیارد ریالی گردشگری خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از خسارت بیش از 46 هزار میلیارد ریالی گردشگری خراسان رضوی خبر داد.

محمدصادق براتی با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از پایه های اصلی رونق بخشی به عرصه گردشگری، حمایت اثرگذار از تشکل های گردشگری است که فرآیند جذب گردشگران و پشتیبانی از امور گردشگری به عهده آنان است.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی افزود: مجموع خسارات وارده بر عرصه گردشگری خراسان رضوی 46 هزار و 222 میلیارد ریال است که بر 10 حوزه گردشگری تحمیل شده است.

مقرر شده با تشکیل تیم های تخصصی در گروه کاری گردشگری، موضوع تدوین بسته حمایتی از عرصه 10 گانه گردشگری در دستور کار این کمیته تخصصی قرار گیرد.

در این جلسه تخصصی که با هدف اتخاذ راهکارهای پیشنهادی برای نحوه حمایت از حوزه گردشکری شکل گرفت، نمایندگان تشکل های گردشگری ضمن ارائه گزارش از خسارات وارده بر صنف مربوطه، پیشنهادات خود را برای کاهش آسیب های وارده مطرح کردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 46 هزار میلیارد ریال خسارت گردشگری خراسان رضوی

بیش از 46 هزار میلیارد ریال خسارت گردشگری خراسان رضوی