مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-16سياسي

تایید 31 سال زندان طبری / زندان و شلاق برای مدیرعامل اسبق کیش


درباره پرونده عیسی شریفی (قائم مقام قالیباف در دوره شهرداری تهران): دیوان وعده داده بود که قبل از پایان سال جاری در این پرونده رای صادر کند.

- درباره پرونده عیسی شریفی (قائم مقام قالیباف در دوره شهرداری تهران): دیوان وعده داده بود که قبل از پایان سال جاری در این پرونده رای صادر کند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: سالی که بر ما گذشت سالی سخت و توام با صبر و استقامت بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز که بصورت آنلاین برگزار شد، گفت: در سال 99 تمام زندان ها به دادرسی الکترونیک مجهز شدند و 400 اتاق سیستم الکترونیک دایر شد.

با تجهیز 3 هزار اتاق در واحدهای قضایی، 120 زندانی را بدون اعزام به پرونده هایش رسیدگی کردیم و 70 درصد اعزام و بدرقه زندانیان کاهش یافت.

حکم مدیر عامل اسبق منطقه آزاد کیش اسماعیلی افزود: در دادنامه صادره دادگاه تجدیدنظر استان که منتهی به صدور قطعی حکم شده آقای علیرضا عامری رییس هیات مدیره و مدیرعامل وقت منطقه آزاد کیش به جرم اخذ رشوه و تبانی در معاملات دولتی و سواستفاده از مقام شغل به یک فقره 4 و نیم سال حبس و یک فقره 4 سال حبس و بعلاوه 2 سال حبس و نیز یک سال حبس و جزای نقدی و شلاق و انفصال از مشاغل دولتی محکوم شده که البته مجازات اشد قابل اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید 31 سال زندان طبری / زندان و شلاق برای مدیرعامل اسبق کیش

تایید 31 سال زندان طبری / زندان و شلاق برای مدیرعامل اسبق کیش