مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-16حوادث

پیامد چهارشنبه سوری در تبریز: دو قطع دست، قطع انگشت و نابینایی


9 نفر از مصدومان این حوادث در بیمارستان های استان بستری هستند، در حالیکه تعداد بستری ها در مدت مشابه سال گذشته، سه نفر بود، ضمن اینکه این حوادث، - پیامد چهارشنبه سوری در تبریز: دو قطع دست، قطع انگشت و نابینایی 9 نفر از مصدومان این حوادث در بیمارستان های استان بستری هستند، در حالیکه تعداد بستری ها در مدت مشابه سال گذشته، سه نفر بود، ضمن اینکه این حوادث، امسال یک فوتی نیز برجا گذاشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از قطع عضو سه نفر، دو مورد قطع دست و یک مورد قطع انگشتان و پارگی چشم پسر بچه ی 9 ساله بر اثر استفاده از مواد محترقه و حوادث چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا بیست و ششم اسفند ماه، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزاد رحمانی با اشاره به مصدوم شدن 46 نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند ماه گفت: تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری نسبت به زمان مشابه سال گذشته دو برابر شده است، متاسفانه صبح امروز، بیست و ششم اسفند ماه، پسربچه 9 ساله ای به دلیل استفاده از مواد محترقه دچار پارگی چشم شده و هم اکنون تحت جراحی در اتاق عمل است.

وی افزود: 9 نفر از مصدومان این حوادث در بیمارستان های استان بستری هستند، در حالیکه تعداد بستری ها در مدت مشابه سال گذشته، سه نفر بود، ضمن اینکه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامد چهارشنبه سوری در تبریز: دو قطع دست، قطع انگشت و نابینایی

پیامد چهارشنبه سوری در تبریز: دو قطع دست، قطع انگشت و نابینایی