مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-16فرهنگي

«قورباغه» در باتلاق محتوای سَمی!


فروغ زال؛ استقبال مخاطبان از بعضی سریال های شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر، سازندگان زیادی را ترغیب کرد تا با غلبه وجه تجاری بر محتوا، - در میان همه این سریال های عشق مثلثی و ایرانی شده ی فیلم ترکی ها، مدتیست که سریال قورباغه با ژانر معمایی و جنایی (و البته تخیلی) در سلیقه بعضی مخاطبان جا باز کرده است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- فروغ زال؛ استقبال مخاطبان از بعضی سریال های شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر، سازندگان زیادی را ترغیب کرد تا با غلبه وجه تجاری بر محتوا، تولیداتشان را وارد این بازار کنند.

بر همین اساس، رقابت در محدودیت سنی مخاطبان و غلظت الفاظ رکیک و ادبیات اروتیک و نمایش شهوت و خشونت و غلبه طنز و عاشقانه سازی، در صفحه فیلم های نمایش خانگی روز به روز درحال افزایش است.

در میان همه این سریال های عشق مثلثی و ایرانی شده ی فیلم ترکی ها، مدتیست که سریال قورباغه با ژانر معمایی و جنایی (و البته تخیلی) خودش را در سلیقه بعضی مخاطبان جا داده است.

قورباغه داستان راز آلود فردیست که هر چه بگوید، دیگران بدون فکر و تعلل انجام می دهند، حتی اگر از آن ها بخواهد خودشان را بکشند.

قصه فیلم از سه پسر جوان شروع می شود که تصمیم می گیرند از خانه یکی از هم کلاسی های سابقشان به نام نوری که حالا میلیارد شده است سرقت مسلحانه کنند، اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قورباغه» در باتلاق محتوای سَمی!

«قورباغه» در باتلاق محتوای سَمی!