مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-16بين الملل

مسکو: فشار بر کشورها برای رد واکسن «اسپوتنیک» بی سابقه بوده است


سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه با بیان این که فشار بر کشورها برای رد واکسن ضد کرونا ی روسیه در سطح بی سابقه ای بوده، افزود با این حال این تلاش ها موفق نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی کرملین امروز سه شنبه گفت فشار بر روی برخی کشورها برای امتناع از خرید واکسن روسی اسپوتنیک وی در سطح بی سابقه ای بوده اما شانس موفقیت نداشته است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه این اظهارات را در واکنش به درخواست برای بیان نظر خود در خصوص گزارش دولت آمریکا مبنی بر این که واشنگتن تلاش کرده بود برزیل را از خرید واکسن ضد ، این گزارش که بر روی وب سایت وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا قرار گرفت، جزییاتی از کار دفتر امور جهانی ایالات متحده (OGA) را در مبارزه با آنچه اثرات بد در قاره آمریکا خوانده شده بود، شرح می داد.

گزارش مذکور، تلاش های دیپلماتیک این نهاد دولتی آمریکا برای مقابله با آنچه تلاش سایر کشورها از جمله روسیه به منظور افزایش نفوذ خود در منطقه به  ضرر امنیت آمریکا خوانده بود را تشریح می کرد.

سخنگوی کرملین از اظهارنظر به طور مستقیم درباره این گزارش خودداری کرد اما گفت روسیه مخالف سیاسی کردن شرایط در ارتباط با واکسن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: فشار بر کشورها برای رد واکسن «اسپوتنیک» بی سابقه بوده است

مسکو: فشار بر کشورها برای رد واکسن «اسپوتنیک» بی سابقه بوده است