مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-16سياسي

معرفی برترین های جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در شیراز


دومین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز، با تقدیر از برترین‎ ها در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(علیه السلام) به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در آیین پایانی این جشنواره که با حضور مسئولان استان فارس و مدیران رسانه ملی در حرم مطهر اختصاص داشت که از آثار برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر شد .

مدیرکل صداوسیمای فارس گفت: برای معرفی سومین حرم اهل بیت و برای معرفی شخصیت بی نظیر حضرت شاهچراغ باید راه های مختلفی را طی نماییم و برنامه های گوناگونی را مشق کنیم که یکی از موثرترین این راه ها فعالیت رسانه ای است که با استفاده از ابزار پرقدرت رسانه وظیفه داریم این شخصیت بزرگوار و آثار ایشان را در این دیار و این کشور در قالب های متنوع رسانه ای به مخاطبان تشنه معنویت امروز در سراسر جهان معرفی کنیم .

 استاندار فارس هم در این مراسم گفت: طبیعی است که شیراز و فارس ظرفیتهای بسیاری دارد و بر فراز این داشته ها، مباحث فرهنگی و معنوی است و بر بلندای افتخارات استان ، افتخارات فرهنگی و معنوی آن می درخشد.

رحیمی افزود: هر جایی که بحث فکر و اندیشه می شود نام شیراز می درخشد و طبیعی است که وجود و حضور امامزادگان واجب التعظیمی همچون حضرت احمد بن موسی و 1400 امامزاده و بقاع متبرکه در استان فارس از داشته های بزرگ معنوی ما است که در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین های جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در شیراز

معرفی برترین های جشنواره ملی رادیویی چلچراغ در شیراز