مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-16سياسي

اهدای400 دست البسه عید به نیازمندان در طرقبه شاندیز از محل موقوفات


رییس اداره اوقاف طرقبه شاندیز گفت: در آستانه سال جدید 400 دست البسه عید به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال تهیه و به خانواده های کم بضاعت و نیازمند در طرقبه شاندیز اهدا می شود.

- حجت الاسلام حبیب صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز، سنت حسنه وقف را یکی از زیباترین و بهترین سنت ها دانست و اظهار کرد: وقف علاوه بر جنبه دینی، ریشه در فرهنگ اصیل ایرانیان دارد، به طوری که از گذشته های دور این سنت حسنه با نیت های مختلف از سوی واقفین انجام می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز با اذعان به اینکه طرقبه شاندیز از گذشته تاکنون در کارهای نیک و انجام سنت های نیکو همواره پیش قدم و سرآمد بوده است، افزود: این شهرستان زیبای ییلاقی که به عنوان ستاره گردشگری خراسان رضوی معروف است علاوه بر طبیعت زیبا، سرسبز و ییلاقات چشم نوازش، مردمی نیک اندیش و نیکوکار دارد، به طوری که وجود وقف های بی شمار با نیات مختلف که میراثی ارزشمند از گذشتگان این شهرستان به یادگار مانده است، گواهی بر نیک اندیشی، افکار و اعتقادات استوار و آینده نگری مردمان این منطقه در مسیر انجام کارهای نیک، ماندگار و حمایت و کمک به هم نوعان است.

وی با بیان اینکه برخی از موقوفات این شهرستان قدمتی بیش از یک قرن دارند، یادآور شد: هم اکنون حدود یک هزار و 700 موقوفه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای400 دست البسه عید به نیازمندان در طرقبه شاندیز از محل موقوفات

اهدای400 دست البسه عید به نیازمندان در طرقبه شاندیز از محل موقوفات