مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-17سياسي

خرداد 1400؛ آخرین وعده برای تکمیل پروژه 8 ساله بیمارستان «بشرویه»


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشرویه گفت: ساختمان اصلی بیمارستان بشرویه در خرداد 1400 تکمیل خواهد شد و پیگیری جذب اعتبار برای محوطه سازی و حصارکشی آن در سال 1400 انجام خواهد شد.

- علی حسینی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بشرویه اظهار داشت: عملیات احداث بیمارستان جدید بشرویه از سال 91 آغاز گردیده است که بودجه آن تا سال 98، 10میلیارد تومان بوده که در سال جاری بودجه آن به 19میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به پیگیری های حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ساختمان اصلی این بیمارستان در خرداد 1400 تکمیل خواهد شد و پیگیری جذب اعتبار برای محوطه سازی و حصارکشی آن در سال 1400 انجام خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشرویه عنوان داشت: برای تأمین نیروی انسانی بیمارستان جدید از سال گذشته اقدام شده که به محض افتتاح بیمارستان جدید، نیرو ها به کار گرفته خواهند شد.

حسینی نژاد تصریح کرد: یکی از نگرانی های ما عدم وجود زیرساخت مناسب و راه دسترسی برای بیمارستان جدید می باشد که البته پیگیری هایی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: برای ساخت مکان مورد نیاز سی تی اسکن نیز همچنان منتطر همت همشهریان هستیم تا بتوانیم هرچه سریع تر این ساختمان را تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرداد 1400؛ آخرین وعده برای تکمیل پروژه 8 ساله بیمارستان «بشرویه»

خرداد 1400؛ آخرین وعده برای تکمیل پروژه 8 ساله بیمارستان «بشرویه»