مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-17سياسي

راه اندازی «اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری» در استان قزوین


اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری در استان قزوین در راستای بررسی مسائل و ارائه راهکار برای مشکلات جامعه آغاز به کار کرد و عین الله کشاورز ترک به عنوان مسئول این اندیشگاه منصوب شد.

- راه اندازی اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری در استان قزوین ایسنا/قزوین اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری در استان قزوین در راستای بررسی مسائل و ارائه راهکار برای مشکلات جامعه آغاز به کار کرد و عین الله کشاورز ترک به عنوان مسئول این اندیشگاه منصوب شد.

مهدی نجاتی آتانی، رییس سازمان بسیج اساتید استان قزوین در مراسم معارفه رییس اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری استان قزوین اظهار کرد: اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری، نهادی مستقل و مشتمل بر مجموعه ای منجسم، منظم و هماهنگ از اندیشکده ها و گروه های علمی مسئله محور است که با رویکرد جهادی به منظور سیاست پژوهی و سیاست گذاری تحصصی و تعاملی، به منظور ارائه راهبرد سیاستی برای حل مسائل و معضلات جامعه در سطوح مختلف بین المللی، ملی و منطقه ای، استانی و محلی و در چارچوب اسناد بالادستی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری با اتکا به ظرفیت منحصر به فرد اندیشکده ها و گروه های علمی مسئله محور در کانون های بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور شکل گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری» در استان قزوین

راه اندازی «اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری» در استان قزوین