مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-17سياسي

حمایت از 8000 خانواده که نان آورشان را در کرونا از دست داده اند


مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به آغاز طرح حمایت از خانواده ها و اقشار آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور گفت: بنیاد احسان 8000 خانواده که سرپرست خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند به طور خاص حمایت خواهد کرد.

- مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به آغاز طرح حمایت از خانواده ها و اقشار آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور گفت: بنیاد احسان 8000 خانواده که سرپرست خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند به طور خاص حمایت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سلیمانی در آیین آغاز حمایت های هدفمند اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: بنیاد احسان از 8000 خانواده که سرپرست خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند به طور خاص حمایت خواهد کرد و در اولویت خدمت خود قرار خواهد داد.

وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم هدفمندسازی حمایت های اجتماعی گفت: تلاش بنیاد احسان در جهت ایجاد دقت و هدفمندی بیشتر در حمایت های اجتماعی است و تاکنون 14000 گروه همکار با بنیاد احسان حاضر هستند و این گروه ها در شناسایی دقیق اقشار کم برخوردار بنیاد احسان را یاری می کنند.

به واسطه این گروه های همراه، سامانه های موجود در کشور تکمیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 8000 خانواده که نان آورشان را در کرونا از دست داده اند

حمایت از 8000 خانواده که نان آورشان را در کرونا از دست داده اند