مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-17سياسي

مختومه شدن بیش از 547هزار فقره پرونده قضایی در آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعلام آمار رسیدگی پرونده های استان گفت: در 11 ماه سال 99 تعداد 546هزار 106 فقره پرونده به دادگستری های استان وارد شده و تعداد 547هزار و 10 فقره هم در 11 ماه فوق مختومه شده که عملکرد دادگستری استان در مختومه کردن پرونده 904 فقره .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی اکبر گروسی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در نشست فصلی روسا و دادستانهای حوزه های قضایی استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: سال 99 یک ماراتن خدمت بود که راه انداختیم و همکاران با تمام قوا و توان مشغول خدمت رسانی شدند که نتیجه آن اخذ رتبه های کشوری بود که مورد تشویق هم قرارگرفتیم اما نواقص و کمبودهایی هم که موجب تالم است وجود دارد ولی تلاش داریم تا همه را به صفر برسانیم و مرتفع کنیم چرا که کمترین ایراد و اشکال هم زیبنده دستگاه قضایی اسلامی نیست.

وی افزود: دستگاه قضایی به جد و با تمام توان در همه حوزه ها در خدمت مردم است و حضور برجسته و مهمی دارد که از دید مردم هم پنهان نیست.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم قوه قضاییه به استان تصریح کرد: مهمترین رویداد سال 99  سفر ریاست معظم قوه قضاییه به استان بود که اهمیت زیادی برای دستگاه قضایی استان داشت و این سفر فشرده یک روزه که یک سفر کاملاً کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختومه شدن بیش از 547هزار فقره پرونده قضایی در آذربایجان غربی

مختومه شدن بیش از 547هزار فقره پرونده قضایی در آذربایجان غربی