مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-17اجتماعي

بی سوادی مادران اثرات منفی بر تربیت فرزندان دارد


متاسفانه بیشتر جمعیت بیسوادان استان زن هستند و این بیسوادی تاثیر منفی بر نقش آفرینی، اثرگذاری مادران در تربیت فرزندان می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رمضان یوسفی در بازدید از مراکز یادگیری شهرستان مریوان با بیان اینکه نقش مادران را در تربیت فرزندان مهم است، اظهار کرد: متاسفانه بیشتر جمعیت بیسوادان استان زن هستند و این بیسوادی تاثیر منفی بر نقش آفرینی ، اثرگذاری مادران در تربیت فرزندان می گذارد.

وی افزود: در آموزش رسمی همه شرایط برای حضور معلم در کلاس درس طبق برنامه و ساعت مشخص فراهم است در حالی که چنین شرایطی برای آموزش دهنده فراهم نیست و این خود سختی کار آموزش دهنده را می رساند.

وی عنوان کرد: ما با افرادی در حوزه سوادآموزی  مواجه هستیم که از فرصت اول یادگیری در مدرسه محروم شده اند و باید فرصت دیگری به آنها داده شود و این فرصت هم شامل جذب و هدایت آنها در کلاس های سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: نقش آموزش دهندگان در سوادآموزی بیسوادان و ایجاد فرصت دوم برای آنها مهم و پررنگ است و باید با تلاش دوچندان در کمترین زمان ممکن در این مسیر گام بردارند.

یوسفی از وجود بیسواد در کشور ایران به عنوان یک مشکل و معضل نام برد و گفت: وجود بیسواد شایسته کشوری مثل ایران اسلامی با قدمت چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی سوادی مادران اثرات منفی بر تربیت فرزندان دارد

بی سوادی مادران اثرات منفی بر تربیت فرزندان دارد