مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-17اقتصادي

افزایش 172 درصد مصدومان چهارشنبه آخر سال در گیلان


رییس اورژانس گیلان با اشاره به مصدومیت 68 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان، گفت: در مقایسه با سال گذشته با رشد 173 درصدی مواجه بودیم.

- پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی کامل اورژانس 115 گیلان و آماده باش 66 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، گفت: چهارشنبه آخر سال در گیلان 68 مصدوم برجا گذاشت که از این تعداد 18 زن و 50 نفر مرد بودند.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب های از ناحیه چشم و دست بوده است، افزود: در حال حاضر دو نفر از مصدومان در بیمارستان های استان بستری و 66 نفر نیز ترخیص شده اند.

اسدی بیشترین رده سنی آسیب دیده از حوادث چهارشنبه آخر در گیلان را 2 تا 60 سال عنوان کرد و گفت: 23 نفر با میانگین سنی 29 تا 60 سال دچار بیشترین آسیب شده اند.

رییس اورژانس گیلان در ادامه با اشاره به افزایش 172 درصدی آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال نسبت به سال گذشته، بیان کرد: این افزایش نتیجه رعایت نکات لازم در سال گذشته و عدم رعایت اصول مراقبتی و توصیه های ارائه شده در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری امسال بوده است.

وی اضافه کرد: با وجود افزایش آگاهی بخشی به مردم در خصوص رعایت اصول مراقبتی جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال توسط رسانه های جمعی، صدا و سیما باز هم شاهد حوادث مرتبط با این شب بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 172 درصد مصدومان چهارشنبه آخر سال در گیلان

افزایش 172 درصد مصدومان چهارشنبه آخر سال در گیلان