مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-17سياسي

بررسی ماجرای تخریب یک خانه کپری در چابهار/ لزوم اصلاح رویه ها


تخریب یک خانه کپری در حاشیه چابهار توسط ماموران بنیاد مسکن به یکی از موضوعات داغ فضای مجازی تبدیل شده که به نظر می رسد، نیاز به بررسی بیشتر و تغییر رویه ها دارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: در هفته گذشته کلیپ ها و تصاویری از تخریب خانه چند فرزند یتیم در حاشیه بندر چابهار توسط مأموران بنیاد مسکن این شهرستان حاشیه هایی را ایجاد کرده بود که به نظر می رسد برای روشن شدن این موضوع باید به زوایای پنهان آن هم توجه شود.

سیستان و بلوچستان یکی از رکوردداران حاشیه نشینی در کشور است، طبق آخرین آمار در 4 شهر زابل، زاهدان، چابهار و ایرانشهر با مجموع جمعیت حدود 3 میلیون نفر، یک میلیون و 82 نفر حاشیه نشین زندگی می کنند و در این شرایط کم توجهی مسئولان به مردم حاشیه نشین استانی که در شاخص های گوناگون محروم ترین استان کشور محسوب می شود؛ جای تأسف دارد.

جالب است بدانید رتبه نخست حاشیه نشینی در کشور را نیز شهر چابهار به خود اختصاص داده و طبق آمار اعلام شده 63 درصد جمعیت چابهار در حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی نابسامان زندگی می کنند و در زمینه نسبت جمعیت ساکن در سکونتگاه های غیررسمی به جمعیت ساکن در نقاط شهری، شهر چابهار در رتبه نخست کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ماجرای تخریب یک خانه کپری در چابهار/ لزوم اصلاح رویه ها

بررسی ماجرای تخریب یک خانه کپری در چابهار/ لزوم اصلاح رویه ها