مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-17فرهنگي

جلسه شورای عالی نظارت بر ساخت و نصب مجسمه های شهری تشکیل شد


اولین جلسه شورای عالی نظارت بر ساخت و نصب مجسمه های شهری، پیرو دستورالعمل ابلاغی به نهادهای ذیربط با حضور معاون هنری ارشاد و نمایندگان نهادها و هنرمندان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، اولین جلسه شورای عالی نظارت بر ساخت و نصب مجسمه های شهری سه شنبه 26 اسفندماه با حضور سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و رییس شورا، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، برزین ضرغامی رییس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، اسماعیل زیارتی نصرآبادی رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی به عنوان نماینده وزارت کشور، دکتر مسعود فکری مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی به عنوان نماینده وزارت علوم و طاهر شیخ الحکمایی مجسمه ساز به عنوان نماینده فرهنگستان هنر تشکیل شد.

سید مجتبی حسینی در ابتدا با اشاره به معطل ماندن 20 ساله دستورالعمل و اهمیت نظارت بر ساخت و نصب مجسمه های شهری گفت: یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساماندهی مجوزهای اعطایی بوده است.

مجسمه سازی به قدری که باید مورد توجه قرار نگرفته بود و طبق پیمایش های کشوری دریافتیم که خانواده مجسمه سازی با توجه به فارغ التحصیلان این رشته بسیار گسترده است و از سوی دیگر گسترش شهرها و شهرداری نیاز به ساخت و نصب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه شورای عالی نظارت بر ساخت و نصب مجسمه های شهری تشکیل شد

جلسه شورای عالی نظارت بر ساخت و نصب مجسمه های شهری تشکیل شد