مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-17سياسي

هدف شهرداری ارتقاء کیفیت هنر شهری است


معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری، ارتقاء کیفی فعالیت های هنری از نظر محتوا و کیفیت بوده و تمامی تلاش خود را بر این بسته ایم که با این دغدغه کلیه اقدامات فرهنگی خود را در سطح شهر پیاده سازی کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری، ارتقاء کیفی فعالیت های هنری از نظر محتوا و کیفیت بوده و تمامی تلاش خود را بر این بسته ایم که با این دغدغه کلیه اقدامات فرهنگی خود را در سطح شهر پیاده سازی کنیم.

محمدمحسن مصحفی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره خانه بهار مشهد در استقبال از نوروز 1400، اظهار کرد: چهارمین جشنواره هنرهای شهری خانه بهار مشهد 1400 مبتنی بر اهداف، مفاهیم و محورهای متنوع جهت استفاده از ظرفیت هنرمندان حوزه های متنوع برگزار می شود.

وی با اشاره به این که بخش ویژه جشنواره خانه بهار به سه موضوع آذین بندی، گلستان و چراغانی و نورآرایی می پردازد ، ادامه داد: ایجاد روحیه در شهر به وسیله یادمان های شهری، دیوارنگاری، نمایش های خیابانی و گرافیک از وظایف ما بوده و همواره در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در صدد خواهیم بود با برگزاری جشنواره خانه بهار در هر سال و انجام اقدامات فرهنگی در سطح شهر علی الخصوص در دوران کرونا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف شهرداری ارتقاء کیفیت هنر شهری است

هدف شهرداری ارتقاء کیفیت هنر شهری است