مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-17ورزشي

واکسیناسیون جانبازان 70 درصد زنجانی انجام می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از آغاز واکسیناسیون پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویژه جانبازان بالای 70 درصد این استان همزمان با روز جانباز خبر داد.

- علی کاظمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، عرصه فرهنگی در سال جاری را یکی از سال های پر کار دانست و تاکید کرد: روز شهید و روز جانباز دو مناسبت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران به شمار می روند که باید بنیاد شهید در مورد آنها اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی 7 هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده است، گفت: جانبازان با تأسی به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) الگوی عملی ترویج ایثار و ازخودگذشتگی برای اقشار مختلف جامعه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مورد اقدامات این نهاد برای گرامیداشت روز جانباز، از آغاز واکسیناسیون پیشگیری از شیوع ویروس ه، برگزاری ویژه برنامه در حسینیه های شهید استان و مراکز فرهنگی، تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته بنیاد، برپایی کلاس های آموزش خانواده، تحویل فیلم های تولیدی بنیاد به صدا و سیما برای پخش از شبکه اشراق، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی برای جامعه هدف بنیاد از قبیل دارت، تنیس رومیز، تیراندازی سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون جانبازان 70 درصد زنجانی انجام می شود

واکسیناسیون جانبازان 70 درصد زنجانی انجام می شود