مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-17دانش

جزییات برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه ها اعلام شد


درخواست ما از دانشگاه ها این است که در مناطق کم خطر از نظر همه گیری کرونا، امکان حضور دانشجویان برای شرکت در آزمون پایان نیمسال را بررسی و مقدمات برگزاری امتحان حضوری فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با به ما اجازه بدهد و علاوه بر آن شرایط آن در دانشگاه و موسسه آموزش عالی فراهم باشد این اتفاق خواهد افتاد.

   معاون وزیر علوم ادامه داد: اگر دانشجویی در شهر دیگری زندگی و تحصیل می کند، این امکان وجود دارد که با هماهنگی دانشگاه مبدا و مقصد، در شهر محل سکونت امتحان بدهد.

   وی با بیان اینکه اولویت اول سلامتی دانشجویان و کارکنان و اعضای هیئت علمی است، افزود: درخواست ما از دانشگاه ها این است که در مناطق کم خطر از نظر همه گیری کرونا، امکان حضور دانشجویان برای شرکت در آزمون پایان نیمسال را بررسی و مقدمات برگزاری امتحان حضوری فراهم کنند.

  خاکی تاکید کرد: ترجیح ما این است که امتحانات حضوری باشد البته وزارت علوم هیچ الزامی را برای دانشگاه ها ایجاد نکرده است.

وی افزود: در دانشگاه هایی که تعداد دانشجویان غیر بومی بالاست و این احتمال وجود دارد که نتوانند شرایط را به درستی مدیریت کنند، حضوری شدن امتحانات ملغی است، زیرا دانشگاه ها از نظر خوابگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه ها اعلام شد

جزییات برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه ها اعلام شد