مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-17سياسي

اشتغال بیش از 2 هزار نفر با اهتمام دستگاه قضایی تاکستان


با تشکیل قرارگاه جهش تولید و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان تاکستان، برای 2 هزار و 186 نفر اشتغالزایی انجام شده و از تعدیل نیروی 4 هزار و 900 نفر نیز جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان تاکستان در رابطه با راه اندازی قرارگاه جهش تولید در تاکستان و اقدامات انجام شده در این شهرستان اظهار داشت: پس از پیام نوروزی مقام معظم رهبری که امسال را جهش تولید نامگذاری کردند، اولین شهرستانی بودیم که در کشور قرارگاه جهش تولید را با 16 پیوست قضایی تشکیل دادیم، مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز، تشکیل دفتر پیگیری امور شرکت ها و ایجاد سامانه ارتباط مستقیم با تولیدکننده ها از جمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: دفترپیگیری امور شرکت ها، هر هفته نسبت به بازدید از شرکت ها اقدام می کند در حال حاضر، 104 شرکت نیمه فعال در تاکستان وجود دارد که  به همراه بسیج مهندسین سپاه از ابتدای سال تا الان از 30 شرکت بازدید بعمل آمده است.

رجبی با بیان این که، مسئله همه شرکت ها 4 مشکل اساسی است، گفت: اول بحث تسهیلات است، دوم حوزه مالیات، سوم بحث آب، برق و گاز و  چهارم خدمات شهری و تعویض خط تولید است که دفترپیگیری امور شرکت ها از نزدیک این مشکلات را بررسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 2 هزار نفر با اهتمام دستگاه قضایی تاکستان

اشتغال بیش از 2 هزار نفر با اهتمام دستگاه قضایی تاکستان