مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-17سياسي

واگذاری اسناد ازون تپه به ساکنان/ مشکل متروی تهران-پردیس رفع شد


فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به نواقص موجود در سطح شهرستان گفت: شهرک ازون تپه یکی از پر مسئله ترین نقاط شهرستان و نامناسب برای زندگی مردم بود که با همکاری بنیاد مستضعفان مردم این منطقه به زودی مالک اراضی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال جاری به دلیل بحران برگزار و شرایط و مسائلی که طرفین داشتند بررسی شد.

  واگذاری بیمارستان الغدیر به دانشگاه شهید بهشتی  وی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته، گفت: برخی کارشکنی هایی را مشاهده کردیم اما طی ماه اخیر با تلاش های انجام شده بیمارستان الغدیر با 2 سال تأخیر به دانشگاه تحویل داده شد.

  فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: به دنبال تخصیص بودجه برای راه اندازی بیمارستان هستیم و از طریق استانداری، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز درمانگاه و اروژانس و در فاز بعدی برای راه اندازی بیمارستان اقدام خواهیم کرد.

رضایی اضافه کرد: متروی تهران- پردیس از مطالبات مهم مردم این منطقه بوده که مصوبه هیأت دولت برای اجرای این پروژه عظیم صادر شد و بحث محیط زیست مراحل نهایی خود را می گذراند و رییس سازمان محیط زیست دستور قاطعی در این خصوص  صادر و در صدد دریافت مجوز نهایی مترو و آرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اسناد ازون تپه به ساکنان/ مشکل متروی تهران-پردیس رفع شد

واگذاری اسناد ازون تپه به ساکنان/ مشکل متروی تهران-پردیس رفع شد