مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 18:302021-03-17بين الملل

وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای صهیونیستش درباره برجام چه گفت؟


لاوروف، وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای صهیونیستش گفت که از عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی استقبال می کنیم و افزود: «تلاش ها برای احیای برجام ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تلاش ها و اقدامات برای احیای کامل برنامه جامع اقدام مشترک در مورد برنامه هسته ای ایران (برجام) ادامه دارد.

لاوروف روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: درباره وضعیت منطقه خلیج فارس گفت و گو و درباره اقداماتی که برای احیای کامل برجام صورت می گیرد، هم مباحثی مطرح شد.

وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد: در دیدار امروز درخصوص مسائل دیگری که موجب نگرانی کشورهای منطقه (خلیج فارس) می شود و نیز اقدامات جامع در راستای اجرای توافق های در منطقه گفت و گو کردیم.

وی ادامه داد: توجه طرف اسراییلی را به طرح روسی تامین امنیت منطقه خلیج فارس جلب کردیم که در ان امکان مشارکت کشورهای دیگر نیز پیش بینی و منظور شده است.

از عادی سازی روابط اسراییل و کشورهای عربی استقبال می کنیم لاوروف در ادامه سخنان خود گفت: از عادی سازی روابط اسراییل و برخی کشورهای عربی استقبال می کنیم و معتقدیم که این روند باید به حل و فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای صهیونیستش درباره برجام چه گفت؟

وزیر خارجه روسیه در دیدار با همتای صهیونیستش درباره برجام چه گفت؟