مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 19:402021-03-17سياسي

ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی


رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز گفت: 761 داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی ثبت نام خود را نهایی کردند.

- ایسنا/خوزستان رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز گفت: 761 داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی ثبت نام خود را نهایی کردند.

جمال عالمی نیسی چهارشنبه شب با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری اهواز و ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی اظهار کرد: از این تعداد، 739 داوطلب برای شورای شهر اهواز و 22 داوطلب برای شهر الهایی ثبت نام نهایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 86 درصد این داوطلبان مرد و 14 درصد زن هستند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز با بیان اینکه از این تعداد، 96 درصد بدون سابقه نمایندگی و 4 درصد با سابقه نمایندگی هستند، گفت: 398 داوطلب با مدرک لیسانس، 287 داوطلب فوق لیسانس، 33 داوطلب با مدرک دکتری، 20 داوطلب با تحصیلات حوزوی، 16 داوطلب فوق دیپلم و هفت داوطلب با مدرک دیپلم شرکت کرده اند.

عالمی نیسی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان به صورت حضوری با انجام تست کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فرمانداری اهواز انجام شد، افزود: ثبت نام داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی

ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی