مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 05:102021-03-18دانش

9 رشته تحصیلی در انتظار جذب در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه پیام ‎نور چهارمحال و بختیاری یکی از اساسی ترین مشکلات را، اضافه کردن رشته های مقطع تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: حدود 9 رشته در انتظار برای جذب در دانشگاه های پیام نور استان هستند که به دلیل وجود مشکلات هنوز این تقاضا پذیرش نشده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه پیام ‎نور چهارمحال و بختیاری یکی از اساسی ترین مشکلات را، اضافه کردن رشته های مقطع تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: حدود 9 رشته در انتظار برای جذب در دانشگاه های پیام نور استان هستند که به دلیل وجود مشکلات هنوز این تقاضا پذیرش نشده است.

علیرضا آبرود در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه آزمون ارشد فراگیر پیام نور در اواخر بهمن ماه در کشور برگزار شد، اظهار کرد: این آزمون برای آخرین بار و با شیوه ای متفاوت همراه با اعمال تغییرات برگزار شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش ارشد فراگیر در دانشگاه های پیام نور استان 90 نفر بود، افزود: استقبال خوبی از این آزمون صورت گرفت به نحوی که بیش از 80 درصد ظرفیت پذیرش و با ثبت نام 80 تا 90 نفر در استان تکمیل شد.

رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری یکی از اساسی ترین مشکلات را، اضافه کردن رشته های مقطع تحصیلات تکمیلی دانست و خاطرنشان کرد: حدود 9 رشته در انتظار برای جذب در دانشگاه های پیام نور استان هستند که به دلیل وجود مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 رشته تحصیلی در انتظار جذب در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

9 رشته تحصیلی در انتظار جذب در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری