مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 05:502021-03-18سياسي

ثبت نام 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی


فرماندار و رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز گفت: 761 داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی ثبت نام خود را نهایی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال عالمی نیسی چهارشنبه شب در گفتگویی رسانه ای با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری اهواز، افزود: از این تعداد 739 داوطلب برای شورای شهر اهواز و 22 داوطلب برای شهر الهایی ثبت نام نهایی شدند.

وی ادامه داد: 86 درصد این داوطلبان مرد و 14 درصد زن هستند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز با بیان اینکه از این تعداد 96 درصد بدون سابقه نمایندگی و چهار درصد باسابقه نمایندگی هستند، گفت :398 داوطلب با مدرک لیسانس، 287 داوطلب فوق لیسانس، 33 داوطلب دکتری، 20 داوطلب حوزوی، 16 داوطلب فوق دیپلم و هفت داوطلب با مدرک دیپلم شرکت کردند.

عالمی نیسی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان به صورت حضوری با انجام تست کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فرمانداری انجام شد، یادآور شد: ثبت نام داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن اندرویدی و یا از طریق نسخه ویندوزی دانلود برنامه ثبت نام از طریق پورتال وزارت کشور به نشانی entekhabat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی

ثبت نام 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی