مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-18اقتصادي

توزیع روزانه 6 تن مرغ گرم کشتار روز به قیمت تنظیم بازار در هشترود


رییس اداره صمت شهرستان هشترود از توزیع روزانه شش تن مرغ گرم کشتار روز به قیمت تنظیم بازار هر کیلوگرم 20,400 تومان در هشترود خبر داد.

- هشترود- رییس اداره صمت شهرستان هشترود از توزیع روزانه شش تن مرغ گرم کشتار روز به قیمت تنظیم بازار هر کیلوگرم 20,400 تومان در هشترود خبر داد.

بهروز عبدلی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: علی رغم گرانی مرغ در سایر شهرها در شهرستان هشترود با تمهیدات انجام یافته، همچنان مرغ به قیمت تنظیم بازار و به مبلغ 20,400 تومان به صورت روزانه عرضه می شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود گفت: روزانه نزدیک 6 تن گوشت مرغ کشتار روز در شهرستان هشترود توزیع می شود که در روزهای گذشته 30 تن گوشت مرغ کشتار روز با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع شده و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: هر گونه قطعه بندی مرغ و حمل غیر مجاز آن به شهرهای دیگر تخلف بوده و همکارانمان در گروه های بازرسی و اتاق اصناف منطقه این موارد را به اطلاع اصناف توزیع گوشت مرغ رسانده اند.

عبدیلی متذکر شد: همشهریان هر گونه گران فروشی، قطعه بندی و عرضه خارج از شبکه مرغ را به سامانه 124 و یا تلفن های بازرسی و نظارت گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 6 تن مرغ گرم کشتار روز به قیمت تنظیم بازار در هشترود

توزیع روزانه 6 تن مرغ گرم کشتار روز به قیمت تنظیم بازار در هشترود