مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-18اقتصادي

پایگاه اورژانس خوانسار احداث می شود


فرماندار خاتم از احداث پایگاه اورژانس خوانسار در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان خاتم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد میربهبودی صبح امروز در مراسم گلنگ زنی پروژه ساخت پایگاه اورژانس خوانسار اظهار داشت: این پروژه با اعتبار 15 میلیارد ریال در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی و در آستانه برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان یزد احداث می شود.

وی عنوان کرد: این طرح با همکاری کمیته محرومیت زدایی ستاد برگزاری کنگره 4 هزار استان یزد کلنگ زنی شد و 400 میلیون تومان اعتبار آن از محل حساب های قرض الحسنه بانک تخصصی حوزه کشاورزی و بقیه از محل اعتبارات داخلی اورژانس و سایر منابع تامین خواهد شد.

فرماندار خاتم یادآور شد: روستای خوانسار از توابع بخش مرکزی دهستان فتح آباد در 30 کیلومتری مرکز شهرستان خاتم و در مسیر خودروها و کامیون های عبوری از استان فارس به خاتم و یزد همچنین از استان های جنوبی به سمت اصفهان واقع شده و به دلیل حجم تردد و ترافیک و حادثه خیزی مسیر، احداث این پایگاه نیاز ضروری منطقه است.

میربهبودی ادامه داد: جمیت زیر پوشش خوانسار و توابع آن هزار نفر است و این پروژه و پروژه خانه بهداشت روستای ولیعصر(عج) نیز از پروژه هایی است که به نیت و برکت خون شهدای والا مقام استان در راستای محرومیت زدایی، در هفته سلامت سال 1400 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اورژانس خوانسار احداث می شود

پایگاه اورژانس خوانسار احداث می شود