مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-18اقتصادي

بازرسی های دامپزشکی در ملایر تشدید می شود


مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر با بیان اینکه بازرسی های دامپزشکی در ملایر تشدید می شود گفت: طرح نوروزی از 25 بهمن ماه شروع شده و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

-  ابراهیم نعمت گرگانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه طرح نوروزی اداره دامپزشکی با هدف تشدید بازرسی و نظارت ها از 25 بهمن ماه شروع شده و تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده ادامه دارد اظهار کرد: در این زمینه دو مکانیکی در مورد مرغ و تخم مرغ مطرح است و بعد از خرید اگر می خواهید تخم مرغ را در یخچال نگه دارید در ظرف دربسته  و یا پلاستیک باشد.

وی در خصوص استفاده از مرغ نیز گفت: از شهروندان می خواهیم به هیچ وجه مرغ های بدون بسته بندی  خریداری نکنند و با توجه به ممنوعیت قطعه بندی مرغ با توجه به آلودگی های محیطی توجه بیشتری را به مباحث بهداشتی مرغ  داشته باشند.

نعمت گرگانی با بیان اینکه کشتارگاه های  گوشت و کشتارگاه مرغ در ایام تعطیل فعال است و مرغ به صورت گرم به در بازار عرضه می شود گفت: مردم از خرید مرغ  و گوشت های بدون هویت و مهر خودداری کنند.

وی  با تاکید بر اینکه مردم از خرید هر نوع آبزی و  خزندگان که احتمال آلودگی دارند اجتناب کنند گفت: در حال حاضر نیز در طرح نوروزی اکیپ متشکل از بازرسان بازار فروش ماهیان قرمز و سایر آبزیان را رصد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های دامپزشکی در ملایر تشدید می شود

بازرسی های دامپزشکی در ملایر تشدید می شود