مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-18سياسي

برخورد جدی دستگاه های نظارتی با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در تعطیلات عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، حسین وطن دوست در جلسه شورای آرد و نان استان اظهار کرد: دستگاه های نظارتی با تعطیلی و اقدام خودسرانه ها باید تابلو اطلاعات بر بالای درب نانوایی نصب شود، افزود: این مساله با یکنواخت و یک رنگ بودن باعث شفاف سازی بین مردم می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل بیان کرد: باید کیفیت و کمیت در بحث پخت در ایام تعطیل نیز رعایت شود و علاوه بر آن رعایت نانوایان در بحث پروتکل بهداشتی مورد تاکید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه عمده تخلفات در برخی نانوایی ها کم فروشی و گران فروشی است، تاکید کرد: بازرسی ها از واحدهای نانوایی بسیاری از این مشکلات را کاهش داده و برای متخلفان نیز پرونده تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: آرد مورد نیاز جمعیت شهرستان تازه تاسیس انگوت براساس شاخص ها و سرانه جمعیتی تفکیک و تعیین تکلیف می شود.

وطن دوست گفت: قبلا شهرستان انگوت بخشی از شهرستان گرمی بوده و براساس تقسیمات کشوری به شهرستان تبدیل شده که باید بر اساس پراکندگی جمعیت، سهمیه آرد این شهرستان تخصیص یابد.

انتهای پیام/3463/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی دستگاه های نظارتی با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در تعطیلات عید

برخورد جدی دستگاه های نظارتی با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در تعطیلات عید