مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-18سياسي

61 داوطلب برای شوراهای شهر فیروزکوه ثبت نام کردند


تا پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان فیروزکوه 61 نفر ثبت نام کردند.

- فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: تا پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان فیروزکوه 61 نفر ثبت نام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم مهری صبح پنج شنب: در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار تعداد ثبت نام شدگان فیروزکوه اظهار داشت: تا پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر در شهرستان فیروزکوه 61 نفر ثبت نام کردند.

مهری افزود: ثبت نام داوطلبان شهرستان فیروزکوه به صورت حضوری در محل فرمانداری و همچنین غیرحضوری از طریق کامپیوتر، تلفن همراه و دفاتر پیشخوان دولت انجام شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه 49 داوطلب برای شهر فیروزکوه و 12 نفر برای شهر ارجمند ثبت نام کردند گفت: 19 نفر از داوطلبان به صورت غیرحضوری و مابقی به صورت حضوری در این انتخابات نام نویسی کردند.

وی با بیان اینکه در ساعات پایانی ثبت نام 4 نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند گفت: تا پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر سال 1400 در فیروزکوه 61 نفر ثبت نام کردند که در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر شهرستان فیروزکوه به رقابت خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

61 داوطلب برای شوراهای شهر فیروزکوه ثبت نام کردند

61 داوطلب برای شوراهای شهر فیروزکوه ثبت نام کردند