مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 08:502021-03-18سياسي

انتقاد از ورود مردم به آرامستان/ درها بسته است


رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان با اشاره به ورود تعدادی از مردم از راه های صعب العبور به باغ بهشت گفت: این در حالی است که با مصوبه ستاد مقابله با کرونا درها بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، با وجود اینکه از سوی مسوولان اوقاف استان اعلام شده بود که پنج شنبه آخر سال باغ بهشت همدان بسته است اما گزارش ها حاکی از این است تعدادی از مردم در این مکان برای زیارت اهل قبور حضور یافته اند.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان در این خصوص اظهار کرد: قبلا اعلام کردیم که پنج شنبه و جمعه آخر سال درهای باغ بهشت به منظور کنترل بیماری در باغ بهشت مستقر هستند و اجازه ورود نمی دهند اما متاسفانه ای عده ای گوش نمی دهند و از مسیر صعب العبور وارد  می شوند.

وی با بیان اینکه با مردم نمی توان وارد بحث و جدل شد و باید خود قوانین را رعایت کنند گفت: فرهنگ سازی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است چراکه هدف ما رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

وی با تاکید به اینکه تمام درهای باغ بهشت بسته است و ورود و خروج افراد ممنوع افزود: متاسفانه تعدادی از افراد از در و دیوار بالا می کشند تا وارد باغ بهشت شوند.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 همدان یادآور شد: تاکنون اجازه ورود خودروهای شخصی را نداده ایم و تنها خودروهای کارکنان باغ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از ورود مردم به آرامستان/ درها بسته است

انتقاد از ورود مردم به آرامستان/ درها بسته است