مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-18اقتصادي

ذخایر خونی در کرمانشاه کاهش یافت/ فعالیت مرکز انتقال خون در ایام نوروز


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از کاهش ذخایر خونی در استان خبر داد و گفت: به تمامی گروه های خونی به خصوص منفی نیازمند هستیم.

- پژمان صالحی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت ذخایر خونی استان، اظهار داشت: خون و فرآورده های خونی نیاز همیشگی برای بیماران نیازمند است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه در ایام آخر سال با افزایش مصرف خون در مراکز درمانی مواجهه هستیم باید ذخیره حداقلی 6 تا هفت روزه نیز برای بروز حوادث پیش بینی نشده در ایام نوروز داشته باشیم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از کاهش ذخایر خونی در استان خبر داد و افزود: به تمامی گروه های خونی به خصوص منفی نیازمند هستیم.

وی در خصوص نگرانی از شیوع ویروس به مراکز انتقال خون مراجعه می کنند از هر نظر احساس سلامتی می کنند که تمایل به اهدای خون دارند درضمن پروتکل های بهداشتی در این مراکز در سطح خیلی بالایی رعایت می شود.

وی اشاره ای به سامانه نوبت دهی اینترنتی اهدای خون داشت و ادامه داد: فردا، 29 اسفندماه تا ساعت 2 بعدازظهر و از اول فروردین ماه تا پایان تعطیلات هم هر روز صبح و بعدازظهر از هشت صبح تا هفت غروب آماده خونگیری از اهداکنندگان هستیم.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر خونی در کرمانشاه کاهش یافت/ فعالیت مرکز انتقال خون در ایام نوروز

ذخایر خونی در کرمانشاه کاهش یافت/ فعالیت مرکز انتقال خون در ایام نوروز