مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-18ورزشي

آغاز طرح بهاریه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد


مدیر کل زندانها و نایب رییس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بهاریه به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از روبط عمومی ستاد دیه استان، حسین سبزواری  با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح به همت ستاد دیه استان و با همکاری در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، بنرهای این طرح در فضای شهر و مسیر های پر تردد نصب و تیزر های تبلیغاتی این پویش از صدا و سیما مرکز استان یزد پخش خواهد شد .

وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش خاطرنشان کرد: همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی 3231-0000-6070-6277  و  شماره حساب 0108888888002 بانک ملی ، 666666 پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #11336655  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

مدیرکل زندانهای استان یزد در پایان گفت:  امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را از بند آزاد و آزادی را به آنها عیدی دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح بهاریه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد

آغاز طرح بهاریه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در یزد