مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-18سياسي

بیماران بستری در گلستان به کمترین میزان از زمان شیوع کرونا رسید


در حال حاضر 219 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد کمترین میزان بستری در 13 ماه گذشته است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: در حال حاضر 219 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که این تعداد کمترین میزان بستری در 13 ماه گذشته است.

هادی حق شناس ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان اظهار کرد: تمام شهرهای گلستان در وضعیت زرد و آبی قرار دارد و منع ورود و خروج تنها به شهرهای قرمز و نارنجی مربوط می شود.

وی افزود: اعمال قانون در زمینه ورود و خروج بر عهده نیروی انتظامی است.

حق شناس خاطرنشان کرد: جشنواره آیین های نوروزی در 26 روستای استان همراه با غرفه های صنایع دستی برگزار خواهد شد و شبکه بهداشت مکلف است در صورت عدم اجرای درست شیوه نامه های بهداشتی نسبت به تعطیلی آنها مبادرت ورزد.

استاندار گلستان بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی در 14 شهرستان با نظر ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و نظارت شبکه بهداشت شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته همراهی مردم شریف استان، کادر درمان، مدیران دستگاه های اجرایی، شورای تامین، نهاد ها، سازمان ها و ارگان ها در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر بود و همه با عمل به نقش های خود حامی مدیریت استان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران بستری در گلستان به کمترین میزان از زمان شیوع کرونا رسید

بیماران بستری در گلستان به کمترین میزان از زمان شیوع کرونا رسید