مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 17:252021-03-18اجتماعي

اعمال طرح ممنوعیت تردد خودروهای پلاک غیر بومی به گلپایگان


پیرو مصوبات ستاد کرونای استان اصفهان از سوی نیروی انتظامی محدودیت منع تردد خودروهای پلاک غیر بومی تا پایان تعطیلات نوروز اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سوی نیروی انتظامی محدودیت منع تردد خودروهای پلاک غیر بومی تا پایان تعطیلات نوروز اعمال می شود.

وی افزود: از سوی پلیس راهور گلپایگان، خودروهای غیر بومی در شهرستان گلپایگان 500 هزار تومان جریمه می شوند، همچنین تردد خودروهای بومی نیز از ساعت 9 شب تا چهار صبح ممنوع اعلام شد که در صورت تردد 250 هزار تومان جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی گلپایگان تاکید کرد: شهروندان از تردد غیر ضروری خودداری کنند، همکاری شهروندان گلپایگانی به روند کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و ایجاد شرایط عادی کمک می کند.

وی خاطرنشان کرد: در شب چهارشنبه آخر سال، در شهرستان گلپایگان با اعمال محدودیت ها، شب آرامی سپری شد و شاهد مصدومیت شهروندان نبودیم.

سرهنگ سبحانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهرستان گلپایگان محور مواصلاتی به شهرستان های همجوار که اکنون در وضعیت آبی قرار دارند است و با وجود اعمال جریمه تکلیف تردد خودروهای پلاک غیر بومی در این مسیر چیست، گفت: توسط پلیس راه گلپایگان مشخصات خودروهای مبدا و مقصد ثبت می شود تا در ورودی شهر گلپایگان مشمول جریمه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال طرح ممنوعیت تردد خودروهای پلاک غیر بومی به گلپایگان

اعمال طرح ممنوعیت تردد خودروهای پلاک غیر بومی به گلپایگان