مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 18:152021-03-18سياسي

تاکید استاندار خراسان رضوی براجرای طرح انرژی های خورشیدی در سال آینده


آمادگی داریم در سال 1400 و با همکاری نهادهای حمایتی و سازمان برنامه و بودجه و کمک حمایتی دولت طرح انرژی های خورشیدی را در سطح استان اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در آخرین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد،اظهارکرد: یکی از مزیت های استان های شرقی کشور، انرژی های خورشیدی است که کمتر استفاده شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ایجاد پنل های خورشیدی باعث تثبیت جمعیت در مناطق روستایی می شود، افزود: آمادگی داریم در سال آینده و با همکاری نهادهای حمایتی و سازمان برنامه و بودجه و کمک حمایتی دولت این طرح را در سطح استان اجرا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: سال 99 سال سختی برای همه بخش ها اعم از بخش خصوصی و دولتی بود.

همچنین فشارهای زیادی به مردم در بحث اقتصادی و معیشتی وارد شد بنابراین امیدواریم در سال آینده گشایش هایی ایجاد شود و شاهد حل مشکلات در بخش های اقتصادی کشور باشیم.

معتمدیان با بیان اینکه جلسات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوص باید نتایج عملیاتی داشته باشد، افزود: این نتایج در نهایت باعث روان سازی فرآیندها در بخش توسعه و فعالیت های اقتصادی استان خواهد شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار خراسان رضوی براجرای طرح انرژی های خورشیدی در سال آینده

تاکید استاندار خراسان رضوی براجرای طرح انرژی های خورشیدی در سال آینده